Op zondag 7 juli speelt Fiddle & More in het Kulturhus in het kader van Muziekcafé Beek. De groep bestaat uit twee violisten, een accordeoniste, een gitarist en een zangeres. De muziek is zeer divers, van folk tot jazz, van country tot klezmer en van blue grass tot Franse chansons. De zang is in de originele taal van het nummer: Engels, Frans, Italiaans, Spaans, Portugees en zelfs Macedonisch. Bekende nummers (Bella Ciao, Rollercoster, Voilà) worden afgewisseld met minder bekende nummers. Het optreden is goeddeels akoestisch en het publiek kan dicht op het podium zitten luisteren in de comfortabele stoelen van het Kulturhus. Soms om weg te dromen, bij andere nummers om energiek mee te bewegen. Dit optreden is het laatste vóór de zomervakantie. In de maanden vanaf september gaat het Muziekcafé door met Whisper Not, Hedgehog, de blazersgroep An, Dré, Rie en Jeu, en de folkgroep 4Reel.

Kulturhus Beek, Roerdompstraat 6, zondag 7 juli, 15.00-17.00 uur. Entree gratis, fooienhoed op het podium.