Op zondag 10 maart a.s. speelt de driemansformatie ‘Mannen in de war’ in het Kulturhus Beek in het kader van Muziekcafé Beek. De drie mannen zijn Theo Koster op gitaar, banjo en ukelele, Ronald Peters op accordeon en glockenspiel en Hammie Siebes op akoestische bas. De groep heeft een breed repertoire van pop en folk. Nummers van Nederlandse bands als The Nits, De Dijk, Chef Special en De Kift, en wereldartiesten als Bob Dylan, Mark Knopfler, Mumford and Sons, Calexico, Paul Weller, Tom Petty, Radiohead en zelfs Adèle. Ben je dan als man een beetje in de war als je die geweldige stem wil nadoen? We gaan het zien en horen! Mannen in de war maken er een sfeervol feestje van. Entree gratis (fooienhoed op het podium)

Muziekcafé Beek, Kulturhus, Roerdompstraat 6 Beek, zondag 10 maart 2024, 15.00-17.00 uur