18 december 2017 19:30

Op maandag 18 december a.s. zal Floris Kolvenbach in het Kulturhus in Beek muziek door hem geschreven vertonen via clips op het nieuwe LED scherm , aanvang 19.30 uur. Deze presentatie vormt de aftrap van activiteiten van CineBeek, een werkgroep die films wil gaan brengen in het Kulturhus. Daartoe is op 12 oktober j.l. een reusachtig scherm het Kulturhus binnengedragen.

Floris Kolvenbach woont sinds 7 jaar in Ubbergen en was de frontman van de legendarische band The Dream. Zij stonden in 1970 op het eerste Pinkpop, Kralingen, Bilzen en Tiel (de bakermat van deze band). Zij deelden podia met o.a. Fleetwood Mac, Humble Pie, David Bowie, Steppenwolf, The Pretty Things, Cat Stevens, Black Sabbath, Dr. John en toerden met Pink Floyd.